Sunday 7 January 2007

πώς αντιμετωπίζετε εσείς τα διλήμματα στην ζωή σας..;

από την συνέντευξη των Στέλιου Γιαννακόπουλου και Γιώργου Σαμαρά, αμφότερων ελλήνων ποδοσφαιριστών που αγωνίζονται στην μεγάλη κατηγορία της Αγγλίας...

και έχει μια αξία παραπάνω μιας και θεωρούμε τους ποδοσφαιριστές καλοπερασάκηδες και άτομα που βγάζουν εύκολα χρήματα κάνοντας τίποτα..ας μάθουμε κάτι από αυτούς

- Πως αντιμετωπίζετε τα επαγγελματικά διλήμματα;
Σ.: «Ακολουθώ το ένστικτο, ό,τι λέει η καρδιά μου».
Γ.: «Αυτό που λέει ο Γιώργος. Η καρδιά σου. Εγώ στην Ελλάδα είχα τότε κλείσει τον κύκλο μου. Είχα κατακτήσει τα πάντα και ήθελα το κάτι παραπάνω. Η καρδιά μου όμως δεν είχε αποφασίσει. Ήρθα εδώ, και τους πρώτους τρεις μήνες η καρδιά μου ήταν στον Ολυμπιακό. Συννέφιασα, σαν τη χώρα. Αν δεν είχα μαζί την οικογένειά μου ίσως να γύριζα. Πάλευα για τη θέση μου σε μια μικρομεσαία ομάδα, τότε δεν ήμασταν καν μεσαία. Και δεν έπαιζα. Αλλαγή, λίγο βασικός, Έκανα αλλαγή. Μέσα-έξω συνεχώς. Στο τρίμηνο αυτό, σκεφτόμουν, το πάλευα. 'Να γυρίσετε, αλλά το στοίχημα που έβαλες, το έχασες;' έλεγα. 'Πήγες κι έκανες μια τρύπα στο νερό'. Κι έλεγα από την άλλη: 'Όχι, θα μείνω, θα το παλέψω'. Και τελικά μου βγήκε».
Σ.: «Τελείως διαφορετικά ένιωσα εγώ. Πήγα στην ομάδα κάτω των 16 και στο τέλος του χρόνου βρέθηκα στην πρώτη. Δεν σκέφτηκα ποτέ αν έκανα λάθος. Είχα μια στενοχώρια για όσα μου έλειπαν από την Ελλάδα, αλλά δεν σκεφτόμουν αν έκανα καλά που ήρθα ή όχι. Το ένιωσα πολύ μόνο μέσα στον Αύγουστο, προτού φύγω για την Ολλανδία, που βγαίναμε έξω, κοίταγα, και έλεγα 'πού πάω, οι φίλοι μου είναι εδώ, τι κάνω, μήπως δεν πρέπει να φύγω».


- Τι συμβουλή θα δίνατε σε όσους αντιμετωπίζουν παρόμοια διλήμματα στη ζωή;
Σ.: «Να μην τα σκέφτονται ως διλήμματα. Να ακολουθούν τον δρόμο τους και την καρδία τους».
Γ.: «Αν δεν το έχεις πάρει απόφαση, μην το κάνεις, λέω εγώ. Κάνε το μονάχα αν το έχεις πάρει απόφαση. Και τότε κυνήγα το μέχρι τέλους. Μη λακίσεις στην πρώτη, δεύτερη στραβή».

όλη συνέντευξη:
http://www.in.gr/sports/article.asp?lngEntityID=767568&lngDtrID=1108

No comments: